8.9 Yaması'na hoş geldiniz. Bu yamamızda büyücüleri, manayı ve yetenek kullanımını gözden geçiriyoruz. Minyon dalgalarını temizlemede usta şampiyonlar zamanla tüm diğer şampiyonları orta koridorun dışına itti ve bu durum oynanış çeşitliliğini kötü etkiliyor. Özetlemek gerekirse, yeteneklerinizi minyonların üstüne boca etmek fazla kolay hale gelirken; bunu yapmanızı mümkün kılacak manayı size sunan eşyalar da en iyi seçeneklere dönüştü. Bu yamamızda büyücülerin aldığı temel mana eşyalarını, sahip oldukları temel mana/mana yenilenmesini ve daha pek çok şeyi güncelliyoruz.
Ayrıca, önümüzdeki birkaç yama boyunca oyun akışı hakkında bazı çalışmalarımız olacak. Çoktan kaybedilmiş gibi hissettiren ama bir süre daha bitmeyecek oyunların sayısını azaltmak istiyoruz. Bu konudaki ilk adımımızsa hedeflere yönelik olacak. Öncelikle Baron'u öne geçtiğinizde daha erişilebilir; ancak başa baş giden oyunlarda alması daha çekişmeli hale getiriyoruz. Ek olarak Vadi'nin Alameti, artık takımlar onu koruduğunda daha güçlü olacak. Fakat karşı takım fırsatını bulduğunda onu daha kolay şekilde kesebilecek.
Son sıradaysa Dizginsiz Büyü Kitabı'nın yeniden düzenlenmesi bulunuyor. Genel anlamda bu rün eskiden yalnızca ''daha sık Sıçra kullanmak'' anlamına geliyordu. Bizim istediğimiz şeyse sadece iki sihirdar büyüsü yerine bütün büyü kitabını kullandığınız bir oynanış ortaya koymak.
Bizden şimdilik bu kadar. Minyon dalgalarını temizlemek (aşırıya kaçmadan tabii), Vadi'nin Alameti'yle kuleleri çökertmek ve sihirdar büyülerinizi değiştirip durmak için Vadi'ye inmekten çekinmeyin.
Şu anda büyücülerin iki mana aşamasına sahip olduğu söylenebilir, bunlar: Mana eşyası almadan önceki dönem ve mana eşyası aldıktan sonraki dönem. Büyücüler koridora ilk gelişlerinde yeteneklerini ne zaman kullanacaklarına gerçekten dikkat etmek zorunda; yoksa manalarını tüketip bir süreliğine çok az veya sıfır manayla koridorda mahsur kalabiliyorlar. Geri dönüp koridor eşyalarını aldıktan sonraysa birçok büyücü, yeteneklerini neredeyse hiç düşünmeksizin art arda sıralayabiliyor (özellikle de mavi güçlendirme varsa).
Dolayısıyla taban mana, mana yenilenmesi ve mana kazanımına yönelik büyücü eşyalarında birçok değişikliğe gidiyoruz. Buradaki amacımız büyücülerin oyunun başlarında daha fazla yetenek kullanabilmesi; ancak oyunun orta safhalarının başlarında bunları ne zaman kullanacaklarına biraz daha özenli yaklaşması. Değişiklikler mana konusunda daha dikkatli olmayı gerektireceğinden, temel eşyalarının gücünü (çoğunlukla yetenek gücü) biraz arttırarak yeteneklerini isabet ettirdiklerinde daha fazla hasar vermelerini sağlayacağız.
Gelin önce eşya değişikliklerine bakalım
Hata düzeltmeleri
Katarina'nın R - Ölüm Çiçeği yeteneğinin, menzildeki rakiplerin görülememesi halinde kullanılamaması hatası giderildi.
Katarina artık yakınında geçerli hedefler yokken R - Ölüm Çiçeği yeteneğine sinyal gönderebiliyor.
Azir'in R - İmparatorluk Muhafızları yeteneği artık seslendirmelerini doğru şekilde kullanıyor.
Mana Akışı Yüzüğü artık belli eşyalarca tetiklenemiyor.
Bitkinlik sihirdar büyüsünü kullanmak artık kullanıcısını çatışmaya sokuyor.
İlave saldırı gücünün Zed'in Q - Keskin Shuriken yeteneğinin ilave saldırı gücü oranı için sayılmaması hatası giderildi.
Belli zombi durumlarının Mana Akışı Yüzüğü'nün gelecekte yüklenmesini engellemesi hatası giderildi.
Varus'un W - Maraz Sadağı yeteneğinin normal saldırılarının, kullanılan kostümün ses efektleri yerine temel ses efektlerini kullanması hatası giderildi.
Manaveren ve Seraph'ın Şefkati artık satıldığında altın sağlıyor.
Şokbıçaklı Zed'in Yakut rengi, Şampiyonlar Şampiyonu Zed ile aynı oyundayken artık diğer kostümün parçacık efektlerini aşırmıyor.
Muhabir Janna'nın şemsiyesi, artık şaka animasyonu sırasında yıldırım düşmeden önce tutuşmuyor.
Ejderkılıç Riven'ın E - Yiğitlik izi artık düşük grafik ayarlarında görülmüyor.
Ölüm Çiçeği Kha'Zix'in E - Gelişmiş Çullan yeteneğiyle kazandığı kanatlar artık dönüş sırasında kaplamalarını ve saydamlıklarını kaybetmiyor.
Yaman Siklet Mundo'nun W - Alevli Istırap yeteneği artık temel parçacıklar yerine yeniden turuncu yumrukları kullanıyor.
Havuz Partisi Rek'Sai'nin tünelleri artık doğru kaplamaları kullanıyor ve sönmüş tünellerin içinde temel tüneller görünmüyor.
Zilean'ın Q - Saatli Bomba yeteneğinin süresi dolduğunda ortaya çıkan görsel efektleri geri getirildi.
W - Maraz Sadağı yeteneğinin özel ses efektleri Varus ve tüm kostümleri için geri getirildi.
Gagalio artık yanlış şekilde İhtişamlı kostüm olarak tanımlanmıyor.
Azir'in R - İmparatorluk Muhafızları yeteneğine temel modeli ve tüm kostümleri arasında tutarlı olacak seslendirmeler eklendi.
Şampiyonlar Şampiyonu Thresh'in R - Hücre görsel efektleri, artık yetenek hareket halindeyken kullanıldığında yanlış yerde ortaya çıkmıyor.
Kaptan Fortune'un omuzları artık dönüş animasyonları sırasında ceketinden dışarı taşmıyor.
Gladyatör Pantheon'un pelerini artık tüm animasyonları sırasında daha doğal şekilde hareket ediyor.
Malzahar'ın Q - Hiçlik'in Çağrısı görsel efektleri artık yanıp sönmüyor.
Shyvana Bot artık Ejderha biçimindeyken hareketsiz kalmıyor.
Rammus Bot artık Q - Güç Topu yeteneği sırasında hareketsiz kalmıyor.
Teemo'nun R - Tehlikeli Tuzak mantarlarının ve Jhin'in E - Esaret Çiçeği yeteneğinin, başlangıç botlarına karşı durmadan tetiklenmesi hatası giderildi.